torsdag 21. oktober 2010

Skrivesperre... :/?

Ja så sitter man der, forran pc`n med en iver og lyst til å skrive noe spennende eller morro.
Noe som engasjerer andre til å brette frem et smil, eller et innlegg som får noen til å se svart, eller bare rett og slett en liten epistel som får deg til å trille frem en klump i halsen og mimre tilbake til den gang alt var så lett...

Men så er det nå sånn i dag at alle snakker om den jævla snøen som om det var guds gave som dalte ned som små flak av flass, som en hver idiot sør for Vinstra ikke kan unngå å kjøre av veien for.
For alle vi her nede er noen komplette snørrunger som sutrer over hvor pokkers glatt det er, og at det var da ikke meldt sååå mye i dag???
Så til dere som synets dette var rart når det ikke er krav om å bytte dekk før om noen dager: FØLG MED PÅ NYHETENE, der kan du holde deg oppdatert med været de kommende dagene så det er ikke noen bombe at det kom snø.

Men siden jeg hater snøen intenst og inderlig fant jeg nå ut i skrivende stund at jeg muligens ikke skal bruke favoritt skoa mine mere i år... det var jo de jeg knakk ankelen på i vinteren som var...
Og det var en spennende opplevelse det.
Jeg må ha sett ut som en kombinasjon av bambi på glattisen og en stresset John Cleese der jeg kom ut fra døra på lageret...
Det ene benet skled fremover som om jeg hadde skøyter og kroppen "autokompanserte" ræva fremover for å ikke gå på ryggen med et brak...
Med benet i fritt fall på motsatt side ble jeg framtung, og ræva ble vridd 90 grader mot høyret og venstrebenet mistet bakkekontakt...
Kittelsen was airborn.....
Så landet jeg med høyre fot som ennå ikke hadde fått med seg at kroppen var vridd og akkurat som i sakte film hører jeg et knusprende knekk i høyre ankel...
Så traff halebenet bakken, rygg og hode fulgte elegant med til bunnen var nådd...
Svarte å det verket, og siden jeg var 100% sikker på at jeg bare hadde tråkket over reiste jeg meg opp og støttet meg på beinet for så å føle på skaden...
Jeg sank ned som om bakken gav etter og det kom en snodig knaselyd fra foten, og ned igjen bar det...
Alt dette endte i operasjon og skinne med 6 fantastiske bolter i kirurgisk stål som jeg sitter med nå...
Så om jeg ikke liker glatta, snøen, kulden eller det pokkers slapset så har det sine grunner...

For å si det slik, så gleder jeg meg veldig til ferien i syden i slutten av januar allerede... :)
Men nå må jeg slutte å skrive... har noen dekk, plastikk og noen paller med isopor å brenne for å få litt fortgang på den globale oppvarmingen... Klimakrise meg midt i endetarmen.... :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Powered By Blogger