mandag 25. oktober 2010

Morro å la tankene fly..

Ja så har det seg slik da at jeg har startet på en bok... :)
DET har jeg fundert på lenge det, veldig lenge...
Om resultatet og når den blir ferdig får tiden vise, men det er et kjempespennende tema jeg nå driver å graver meg ned i.

For noen sikkert litt sært, litt nytenkning og ikke minst et komplett annerledes syn på noe du muligens tar for gitt.
Men den muligheten til å få andre mennesker til å danne seg et bilde av noe jeg synets er utrolig morro å granske i skrivende stund, selv om det er litt særegent er en gøy utfordring.
Og det som er det gøyeste av alt er at det finnes ikke så mange slike "skriverier" fra denne tidsepoken ;)
Men den må nok leses i fred og ro, med en liten kaffe eller te, og en stor porsjon nytenkning innen noen områder.
Har så lyst til å legge ut kapittel 1, men da ødelegger jeg jo hele overaskelsen :p
Sånn som ståa er nå ser jeg ikke noen slutt i det hele tatt, så jeg lurer på hvordan den skal bli...?
Om jeg blir ferdig før våren får tiden vise, men i så fall vil den komme via Schibsted Forlaget utpå høsten 2011... 
Den som intet våger, intet vinner... Og jeg er ikke en som kan leve uten planer og prosjekter for fremtiden, det er livet for kort til ...

1 kommentar:

Powered By Blogger